poniedziałek, 25 listopada 2013

Koncert z udziałem Chórów Akademickich UJ

Rektor Uniwersytetu Jagiellońskiego zaprasza na wspólny koncert Gruppo Polifonico ,,Claudio Mnteverdi" - Ruda oraz Chórów Akademickich Uniwersytetu Jagiellońskiego.

kiedy:
28 XI o godzinie 20:00

gdzie:
Bazylika Najświętszego Serca Pana Jezusa
ul. Kopernika 26

więcej informacji:
http://www.uj.edu.pl/uniwersytet/aktualnosci/kalendarz/-/journal_content/56_INSTANCE_dPA0/10172/32963071?day=20131122




















źródło:
http://www.uj.edu.pl/image/journal/article?img_id=32963074&t=1385113315984

3 komentarze:

  1. Fantastyczny koncert. Byłem pod wrażeniem, Włoskiego chóru. Zresztą, sądząc po owacjach, nie tylko ja. Zorganizowany w Bazylice, więc oczywiście, głos wykonawców wspaniale się rozchodził. Zaskakująco dla mnie, zwłaszcza na dość późną godzinę, bo była to 20, dużo osób przybyło na ten koncert. I to nie tylko osób starszych, ale bardzo dużo tez młodych. Podobała mi się też organizacja. Przedstawiano na początku chóry, gości itd., a następnie tłumaczono to na włoski. To mi się bardzo spodobało i myślę, że to taki ładny ukłon w stronę wykonawców.

    Z racji tego, że odbywało się to w w takim miejscu, było strasznie zimno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam prośbę o, w miarę możności, o usunięcie wielkiej litery z przymiotnika "włoski".

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wybrałam się tam z potrzeby serca, raczej spontanicznie z ciekawości. Słuchanie chórów nie należy do moich ulubionych rozrywek, ale zaskoczyłam się pozytywnie, chór męski UJ oraz chór męski w połączeniu z żeńskim UJ poruszył moje serce. Jestem zadowolona, że się odważyłam przełamać, było warto

    OdpowiedzUsuń